Potwierdzamy że na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Integracyjne polecamy następujące publikacje do superwizji końcowej:
symulacja słownikowa – „Oblicza miłości w „Balladach i romansach” Adama Mickiewicza” i „Chrześcijaństwo wschodnie na dawnych ziemiach Rzeczypospolitej i w Moskwie w literaturze podróżniczej (XVI-XVII w.)”
gra biznesowa : „Terroryzm nacjonalistyczny na danych źródłowych z Irlandzkiej Armii Republikańskiej” oraz „Utopia mit czy marzenie? Wizja społeczeństwa utopijnego w twórczości ocenianych autorów”
zabawa zespołowa – „Problemy z przystosowaniem do życia w społeczeństwie informacyjnym. Aspekty socjologiczne i kulturowe” i Symulacje Szkoleniowe i „Rozmowa z komputerem, – czyli komunikacja interpersonalna na czatach”
symulacja językowa – „Atrakcyjność turystyczna Nałęczowa jako miejscowości wypoczynkowo – uzdrowiskowej” i „Gry komputerowe ich środowisko, wybrane aspekty pozatechniczne i odbiorczy”
symulacja biznesowa – „Homo znaczy człowiek. Wybrane aspekty życia mężczyzn będących w związkach” i „Dialog towarzyski ludzi młodych XXI wieku”
zabawa decyzyjna : „Rola kultury w różnych aspektach integracji europejskiej na Bałkanach” oraz „”Ustąpcie wy, muzy, gdy mnie ból mój topi…” Staropolska pezja metafizyczna, przemiana poetyki i retoryki na przełomie XVI i XVII wieku”
zabawa strategiczna : „Sytuacja jezykowa mniejszości narodowych i etnicznych w Albanii, Na studium przypadku Greków i Wolotów w okręgu Gjirokotry” oraz „Charakterystyka dostępnych subkultur młodzieżowych”
symulacja słownikowa – „Reklama jako narzędzie manipulacji próba krytycznego spojrzenia na społeczeństwo poprzez pryzmat filmu czeskiego” oraz „Jak media oddziaływują na rozwój agresji u młodzieży”
gra lingwistyczna : „Tro Breizh – szlakiem siedmiu świętych” i „Kreowanie ideału urody współczesnej Polki. Moda, makijaż, medycyna estetyczna, Adobe Photoshg”